Love in Life

Powered by Blogger.

progress - misi tambah berat badan

salam. sejak beli weight scale hujung bulan lepas, 
hari-hari balik dari kerja nuha mesti naik atas penimbang tu.
nak tengok berat naik ke tak. rase macam da makan banyak. cewah

setakat dua minggu ni (termasuk raya haji), berat nuha masih same.
maintain..orang bese kalau balik raya kat kampung berat naik.
nuha ape kes??



google image - don't try this. membazir beli pastu  nak hempas :)



geram sangat berat x naik2.
satu petang yang x berapa nak indah, nuha timbang cam bese; 34kg.
dalam hati cakap "ooo..xmo naik ye, meh sini aku timbang dengan beg2 aku sekali"
mase tu ade 2 bag - 1 handbag & 1 beg fail2 assignment

hamek ko nuha... 40kg
yahuuuuu.... suke3
seronok jugak walaupon tipu. hehe
Tag : misi saye
2 Comment For "progress - misi tambah berat badan"

sonoknye nuha..berat 34kg je...cik nad berat hadoiiii seram nk timbang...

ala cik nad..nuha x tinggi so x eran klu berat mcm ni. tp nk bg bdn berisi sket. susah nak cari baju kawinnnn :"(

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Back To Top