Love in Life

Powered by Blogger.

Journal Keyukuran

Assalamualaikum & hai. Salam Jumaat. Apa kabar semua.. Semoga sihat semuanya disamping yg disayangi dan dikasihi.

Journal Kesyukuran.. dah beryukur kah kita harini kepada sang pencipta? Bersyukur utk apa?

sumber: google

Terlalu banyak nikmat yg boleh kita syukuri. Selalu kita rasa "banyaknya dugaan utk aku.. banyaknya yg Allah uji aku. Allah tak bagi aku tu..Allah tak bagi aku ni..etc"

Terlupa yg dah terlalu banyak yg Allah bagi kita. Allah bagi pinjam nyawa sampai ke hari ini. Allah bagi keluarga yg sayang kita sampai ke hari ni. Allah bagi peluang kita sedut oksigen harini. Allah bagi macam2. Kita je hamba yg selalu tak perasan nikmat & anugerah Allah. Teruknya kita..

“…Sesungguhnya jika kamu bersyukur nescaya Aku akan menambah nikmat kepadamu, tetapi jika kamu mengingkari nikmat-Ku, maka sesungguhnya azab-Ku sangat pedih.” QS. Ibrahim : 7.

Nuha baru zahirkan rasa syukur setiap hari dalam satu buku.. Journal Kesyukuran namanya. Mentor suruh buat benda baik.. Elok la kalau dituruti. Rupa paras journal tak penting. Yang penting isi dalamnya. Doakan nuha istiqamah dalam menulis journal kesyukuran ni. Sehari senaraikan 5 je perkara yg kita syukuri. Jum lah join!



Oklah tu je nak share hari ni. Selamat berhujung minggu semua.

Hubungi nuha utk sebarang pertanyaan dan pesanan mana-mana produk Shaklee.

Nuha
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati


0 Comment For "Journal Keyukuran"

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Back To Top