Love in Life

Powered by Blogger.

Promo ESP Datang Lagi!

Assalamualaikum & hai semua.

Senyum2 nuha masa taip entry ni. Seronok sangat dengar shaklee announce bulan oktober ni promo ESP. Energizing Soy Protein.. protein soya bukan gmo yg berkualiti tinggi kaya dgn khasiat.

Kalau korang nak tahu, ESP ni la produk shaklee yg pertama sekali nuha cuba. Tak kenal memang tak cinta. Betul sangat pepatah tu. Lama2 jatuh hati.. sign up shaklee membership. Teruslah nuha cinta dan sayang dgn shaklee sampai harini. Alhamdulillah syukur Ya Allah..

Mac 2014 dah ada promo ESP. Bulan ni.. shaklee buat lagi promo ESP. Belum pernah dalam sejarah promo ESP 2 kali setahun. Bertuah sungguh rakyat Malaysia! Nuha sangat excited okeh. Bukan sebab nuha penjual.. sebab nuha penggemar tegar ESP.

Consume Shaklee secara berterusan buat kulit jadi glowing, halus & cerah sekata. Bukan kat muka je.. satu badan tau. Bertuah sungguh la badan bulan ni dapat borong ESP. Promo beli 6 free 1 canister.


Hubungi nuha utk sebarang pertanyaan dan pesanan.

Nuha
017-4991289 (sms/whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati
0 Comment For "Promo ESP Datang Lagi!"

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Back To Top