Love in Life

Powered by Blogger.

RM500 Untuk 9 Orang Yang Bertuah

Dek kerana faktor ekonomi yang semakin merundum dan menyahut saranan Pak Menteri. Nuha dengan berbesar hati ingin menawarkan peluang hebat untuk membantu anda mendapatkan pendapatan tambahan sebanyak RM500.00 sebulan.  

Assalamualaikum & hai.

RM500 UNTUK 9 ORANG BERTUAH
 


Sebelum itu, ada beberapa persoalan perlu nuha leraikan terlebih dahulu.

"Nak berniaga mesti ada modal kan. Tapi besar tak modal yang saya perlu keluarkan?".

Haa yang ni payah sikit nak jawab. Hehe. Modal sebanyak RM68.90 termasuk GST. Besar tak anda rasa modal ni?

"Nak berniaga kena buat loan ke?".

Setakat ni nuha tak ada pula buat loan untuk berniaga. Modal dengan apa yang ada di tangan sahaja.

"Susah ke nak jual? Siapa nak beli?".

Oh kalau tahu cara, apa pun mudah. Yang susah bila tak mahu belajar dan mencuba. Selagi tak cuba mana tahu andai anda ada bakat terpendam.

"Nak kena cari orang ke nak jual ni? Saya tak Pandai".

Kalau tak cari orang, nak suruh siapa beli? Cari orang untuk membeli tu sudah tentulah kan. Tapi tak payah cari sangat pun sebenarnya, orang yang akan datang sendiri kat kita kalau betul caranya.

"Tapi..".

Kalau asyik tapi je sampai bila-bila pun  tak habis. apa kata cuba dahulu. Tak cuba mana tahu. Dah alang-alang Pak Menteri suruh buat dua kerja ni. Jomlah rebut peluang yang ada ni.

Nuha offer untuk 9 orang sahaja. Cepat! Hubungi nuha sekarang untuk maklumat lanjut peluang ini.

Nuha
017-4991289 (call/ whatsapp/ telegram)
Shaklee ID: 1017481
FB: nuha hayati
IG: rakan_penyusuan_susu_ibu
0 Comment For "RM500 Untuk 9 Orang Yang Bertuah"

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Back To Top