Love in Life

Powered by Blogger.

Eh, Vitalea Kakak La!

Vitalea adalah multivitamin pertama yang telah dicipta di dunia ni. Umur Vitalea ni dah menjangkau 101 tahun. Vitalea ada dua jenis. Satu untuk orang dewasa dan satu lagi untuk kanak-kanak.

Assalamualaikum & hai.

Sebenarnya nuha bukan nak cerita tentang Vitalea. Sebenarnya nuha nak cerita pasal malam tadi kami ke ceramah kesihatan.


Jadual ceramah kesihatan untuk kawasan Lembah Klang bagi bulan Julai 2016.

Alkisah malam tadi kami sekeluarga diberi kesempatan untuk hadir ke ceramah kesihatan anjuran Shaklee. Dah lama rasanya tak ke ceramah kesihatan sejak sarat mengandungkan Luthfi Aduqa. 

Topik best. "Hai Si Jelita!". Audien penuh. Pakar nutrisi pun terkejut dengan jumlah audien yang ramai. Maklumlah topik best. Full house!


Sebelum mula topik "Hai Si Jelita" pakar nutrisi ada highlight tentang promosi bulan ini iaitu Vitalea for Children dan Vivix. 

Bila keluar je slide gambar Vitalea for Children tu, tiba-tiba Dahlea jerit "Eh, Vitalea kakak la!". (Dahlea bahasakan diri dia kakak).


Kami suami isteri pandang sesama sendiri. Dahlea recognize vitamin dia. Pakar nutrisi tanya, "Siapa ada bagi anak makan Vitalea for Children ni?"

Dahlea angkat tangan!

Pakar nutrisi tanya Dahlea, "Oh, awak ada makan Vitalea ni ye kat rumah?".

"Iye, Vitalea kakak" dia jawab. Sambil tangan tak turun lagi pulak tu. Haha.

Tak sangka Dahlea punya respond macam tu. Lucu pun ya jugak. Anak oh! Anak. 

Kata pakar nutrisi, Vitalea for Children ni sangat bagus sebagai pelengkap nutrisi harian anak. Ia didatangkan dengan perisa anggur dan tiada perasa tambahan. 

Jadi anak-anak yang makan Vitalea ni tak ada risiko untuk mengalami kerosakkan gigi. 

InshaAllah nuha akan kongsikan serba sedikit info yang nuha dapat dari ceramah kesihatan malam tadi.

Hubungi nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Nuha
Rakan Penyusuan Susu Ibu 
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati
IG: rakan_penyusuan_susu_ibu
#shakleetrustedagent
0 Comment For "Eh, Vitalea Kakak La!"

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Back To Top