Love in Life

Powered by Blogger.

Pengedar Shaklee Bangi: Dulu Berdua Sekarang Bertiga

Berdua tu dengan siapa? Bertiga dengan siapa pulak? Nuha adalah pengedar sah Shaklee kawasan Bangi, Nilai, Bandar Seri Putra, Bukit Mahkota dan kawasan berdekatan.

Assalamualaikum dan hai.

Sebelum ni nuha banyak COD pesanan produk Shaklee bersama-sama Dahlea. Kesana kemari lah kami berdua. 

PENGEDAR SHAKLEE BANGI

Masuk trimester ketiga kandungan Luthfi, nuha dah tak boleh memandu. Perut dah cecah stereng, kaki tak sampai nak tekan pedal clutch. Masa tu kesana kesini mesti dibantu suami. 

Petang tadi, buat pertama kalinya nuha pergi COD Peppermint Ginger Plus,  pesanan produk Shaklee ke Bangi ditemani Dahlea dan Luthfi. Nuha memandu sendiri ditemani mereka berdua. 

Nervous pada awalnya. Masa bersiap-siap tak putus doa minta dipermudahkan urusan proses COD dengan anak-anak yang elok "mood" nya. 

Alhamdulillah, dipermudahkan segalanya. Luthfi mula menangis bila dah hampir nak sampai rumah. 


Luthfi Aduqa (4 bulan) tegak je tengok mommy dia mengepam susu. 

Lepas ni bolehlah bergerak bertiga lagi. InshaAllah. 

Hubungi nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu dan kesihatan, rangkaian produk Shaklee atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee. 

Nuha
Rakan Penyusuan Susu Ibu 
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati
IG: rakan_penyusuan_susu_ibu
#shakleetrustedagent

0 Comment For "Pengedar Shaklee Bangi: Dulu Berdua Sekarang Bertiga"

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Back To Top