Love in Life

Powered by Blogger.

Upin & Ipin Jeng Jeng Jeng! Di Pawagam 24 November 2016

Tak perlu diperkenalkan lagi watak Upin & Ipin. Kembar seiras itu biasa. Bukan sikit peminat Upin & Ipin. Orang tua pun suka tengok kartun Upin & Ipin.

UPIN & IPIN JENG JENG JENG! DI PAWAGAM 24 NOVEMBER 2016


Anak-anak kecil tertunggu-tunggu tarikh 24 November 2016. Memang tayangan khas sempena cuti sekolah akhir tahun. 

Ez-Zahra Dahlea mesti seronok kalau dapat tengok cerita ni. Lagi seronok kalau dapat menonton di pawagam. Tengok lah nanti macam mana ya sayang. Ada rezeki dan keadaan mengizinkan kita pergi sama-sama. 

Tak dapat menonton di pawagam tengok kat rumah pun seronok juga. 

Kami suami isteri dah jarang sangat pergi menonton wayang sejak ada anak. Pertama kali Ez-Zahra Dahlea ke pawagam kami beli tiket The Good Dinasour. Seronok dia layan cerita tu walaupun awal-awal terkejut dengar bunyi kuat. 

Selamat berhujung minggu semua. 

Nuha
017-4991289 (call/ whatsapp/ telegram)
Shaklee ID: 1017481
FB: nuha hayati
IG: rakan_penyusuan_susu_ibu
0 Comment For "Upin & Ipin Jeng Jeng Jeng! Di Pawagam 24 November 2016"

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Back To Top